duminică, 26 iunie 2016

O vara fierbinte se asorteaza perfect cu un ICE TEA!

       In sfarsit, vara! Toata iarna, toata lumea mormaia! Sa vina vara odata, ne-am saturat de iarna asta! Si uite ca, in sfarsit, a venit vara! Iar acum! Alte bombaneli si in stanga, si in dreapta: Of, vara asta! E de nesuportat! Mai fratilor! Sunteti culmea! In caz ca nu stiati: vara e vara! Sau cum spunea un renumit filosof: iarna nu-i ca vara! Si nici invers! Si totusi, pana la urma cine sa va multumeasca vreodata?! Vesnic bombaniti!Lasati vara sa fie vara! Si ganditi-va la solutii care sa va faca vara frumoasa!
       Eu de exemplu, am gasit deja solutia perfecta! Casa mea se transforma vara asta in terasa! Si o vara fierbinte se asorteaza perfect cu un ICE TEA!
       Pe ARTA CEAIULUI am gasit un adevarat paradis al ceaiurilor. Colectia ICE TEA cuprinde o gama de ceaiuri delicoase care se pot prepara in varianta rece. Asa ca un ceai rece este tot ce imi tebuie atunci cand imi voi invita prietenii pe terasa mea. Bineinteles, prietenii mei vor fi si mai fericiti cand vor afla ca ceaiurile ICE TEA sunt 100 % naturale, iar doamnele imi vor multumi pentru faptul ca ele nu contin zahar si pot fi savurate ca atare, deci nu ingrasa!
      Pentru ca la Arta Ceaiului am gasit o colectie incredibila de arome: capsuni, fructe de padure, mere, pere sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana, le voi comanda pe toate asa ca voi fi pregatit sa fac fata tuturor gusturilor. Pana la urma, gusturile nu se discuta, se executa! Cu https://artaceaiului.ro/ceai-icetea/ vara asta va fi intensa si racoroasa! Iar voi veti zambi, nu veti mai bombani!

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu