duminică, 26 iunie 2016

O familie GADGET!

      Familia mea este formata din 3 membri.Dar nu orice fel de membri! Membri GADGET! Ce inseamna asta? Ca suntem toti, de la mic la mare, obsedati de gadgeturi! Orice economie merge spre un nou gadget! Avem smartphone-uri, tablete, laptopuri, televizoare smart etc. Plimbarea noastra zilnica presupune sa vizitam fiecare GADGET din casa ca nu cumva sa se simta neindreptatit. Suntem, cum sa spun, o familie GADGET!
      La capitoulul GADGET stam bine! Foarte bine! Probleme avem insa la capitolul "cum sa ai grija de gadgetul tau".Aici au probleme indeosebi nevasta mea si baiatul. 
      Sa incepem cu nevasta-mea! Cum sa gatesti frate cu tableta in brate? Sau cum sa iti plasezi smartphone-ul la 5 cm de flacara aprinsa a aragazului? Cu sa il arunci intr-o geanta in care mai sunt inca 5000 de lucruri fara sa iti fie mila de el? Cum sa il pui peste tot, inclusiv cu fata in jos? Uite ca nevasta-mea poate! E campioana la asta! Bininteles ca, de fiecare data, au de suferit gadgeturile, care culmea, nu au fost suficient de rezistente la toate intemperiile din casa. 
      Fiul meu e si el as la stricat totul! Pe ce pune mana, Dumnezeu cu mila! Tabletele ajung in maxim cateva zile, cu fata in jos, pe diverse suprafete, in special, dure precum gresia, betonul etc. Si, cat de rezistente ar fi ele, zgarieturile incep sa se acumuleze mai ceva ca datoriile. Si uite asa prin casa noastra s-au perindat siruri de gadgeturi si tot aici si-au aflat si sfarsitul. Si nu unul fericit!
      Ce bine mi-ar fi prins o solutie salvatoare! Ceva magic care sa protejeze toate gadgeturile noastre. Am fi salvat o multime de bani si de nervi! Dar am gasit solutia perfecta! Mai bine mai tarziu, decat niciodata! Si a venit la FIX! Se numeste WOWFIXIT! O gasiti aici http://wowfixit.com.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu