duminică, 14 mai 2017

Dove - sapunul intregii familii!

      Cu siguranta toata lumea a auzit pana acum despre Dove! Sapunul lichid Dove a aparut de mult timp pe

 piata din Romania si si-a castigat incet incet renumele in randul celor care il folosesc. Daca ai folosit o data 

Dove cu siguranta il vei mai folosi.

     De curand, in cadrul unei campanii de testare organizata de BuzzStore si Dove am primit spre testare kitul

 de testare Dove. Coletul contine un set de testare format din 

  • sapun lichid crema Dove Original 250 ml si o rezerva Dove Original 500 ml
  • 2 sapunuri crema lichid Dove Original 250 ml pentru a fi oferite catre 2 prieteni sau colegi 
  • 5 brosuri informative pentru prietenii si colegii mei
  • 1 prosop de maini Dove
  • 1 ghid de buzz.


     

         Imi place faptul ca este unisex, poate fi folosit deci de catre toata familia. Fiind extrem de hidratant si

delicat este perfect chiar si pentru cei mai mici membri ai familiei.




     In ultima perioada acesta a fost sapunul lichid folosit de intreaga mea familie, toata lumea e multumita,

inclusiv prietenii mei care s-au declarat la fel de multumiti de produsul testat.

#buzzdove


 
      
      Voi ce parere aveti despre produsele Dove?

      Daca doriti si voi sa testati GRTUIT produse la voi acasa tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti aici

http://buzzers.ro/invite/1279249715ddd9d16ab2d33c5cc4f3b7

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu