sâmbătă, 25 iunie 2016

Mesterul de la Zalau, strica bun si face rau!

      Asa cum probabil v-ati dat deja seama din titlu, sunt din Zalau! Si sunt..."mester"! De unde povestea cu mesterul? De la nevasta-mea! Ea imi zice mereu " mesterul de la Zalau, strica bun si face rau!"...De ce oare? Nu ma intrebati pe mine! Si daca as sti, tot n-as recunoaste nici mort! 
      De regula, ma avant in repararea a "ceva" si nu trece mult pana ma "desumflu". Nu sunt mester, frate! S-o repare cine poate!Asta e in gandul meu! Bineinteles, in fata nevestii nu recunosc nici mort! In fata ei, varianta e alta! Cum vrei sa repari ceva fara scule? E ca si cum ai merge la razboi cu un buchet de flori! 
     Ma enerveaza situatiile care se repeta cu o ciclicitate monotona! Iar imi spun ca repar eu nu am nevoie de nici un mester! Iar apare nevasta-mea care imi arunca peste umar ironic : "mesterul de la Zalau, strica bun si face rau"! Da' pana cand frate? Visez de ceva vreme la niste scule electrice, care sa ma transformme in cel mai mare "mester". Unul care chiar sa repare ceea ce e stricat si sa salveze situatia. Pana la urma povestea asta ar avea asa "un happy end", cum le place femilor sa spuna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu