sâmbătă, 25 iunie 2016

La mansarda esti ca la casa, dar mai rau!

      Apartamentul meu e sus! La propriu! Adica e la mansarda! Daca fac un exercitiu de imaginatie pot sa zic ca stau la casa! Nu sunt pe pamant, dar am exact aceleasi probleme pe care le au cei de la casa! Am nevoie de mereu de foarte multe produse din gama Acoperis&Accesorii. Va intrebati de ce am nevoie de ele? Sa o luam pe rand!
      In primul rand, apartamentul din dotare a venit cu niste ferestre de mansarda nu foarte reusite! Asta a atras dupa sine o serie de neplaceri care, ca si picatura chinezeasca, cand au ajuns la apogeu au condus catre singurul rezultat posibil: schimbarea lor cu unele de calitate!
      In al doilea rand, acoperisul fusese pus de catre constructor in asa fel in cat bilantul lui contabil la final de lucrare sa arate cat mai bine pentru el! Asa ca iarasi am avut de-a face cu rabat de la calitate! Solutia? Idem! Schimba acoperisul cu unul care sa nu permita coacerea ta la propriu vara! 
      Lista poate continua, dar le iau pe rand pentru ca altfel m-ati vedea in curand la Spitalul 9!Asa ca, oficial imi merge bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu