joi, 30 iulie 2015

CUMPARAMISIM.RO- lenjerii de pat pentru o noapte BUNA!

        Nu stiu cum sunteti voi dar eu, cand vine vorba de lenjeria de pat, sunt foarte pretentios. Pentru mine conteaza un somn odihnitor pentru ca el imi da energia necesara pentru a putea duce la capat toate sarcinile cotidiene. Daca dorm bine, ma simt si arat bine. Asa ca mereu sunt in cautarea unei lenjerii de pat care sa imi asigure comfortul unui somn odihnitor. 
       Lenjeria de pat ideala pentru mine trebuie sa fie de calitate, adica din bumbac si bineinteles sa arate bine din punct de vedere estetic deoarece ea da culoarea si viata dormitorului, camera in care ne petrecem o mare parte din viata. 
      De curand am descoperit cu ajutorul prietenilor un site cu lenjerii de pat de calitate la preturi foarte bune. Magazinul online cu lenjerii de care va vorbesc este CUMPARAMISIM.RO. Am gasit pe acest site o multime de categorii de lenjerii: lenjerii din bumbac, damasc sau din fibra bambus, lenjerii pentru doua persoane sau lenjerii pentru o persoana, lenjerii in stil clasic sau lenjerii in stil modern. Vreau sa va spun, ca desi sunt hotarat de regula, mi-a fosta foarte greu sa ma hotarasc deoarece varietatea si modelele deosebite ale lenjeriilor mi-a facut aproape imposibila aceasta misiune. Totusi, tinand cont de preferintele sotiei mele, am fecis ca trebuie sa aleg din categoria cu lenjerii de pat din bumbac satinat cu 4 piese
      Am ales cateva modele care sunt potrivite dormitorului nostru:





       Majoritatea lenjeriilor vin cu reduceri foarte mari in aceasta perioada. Asa ca puteti profita si voi de reducerile incredibile sau de ofertele 1 + 1 gratis. Transportul costa 9 lei in Bucuresti si 19 lei in restul tarii si in judetul Ilfov, iar la comenzile care depasesc 400 de lei, beneficiati de transport gratuit. Din momentul confirmarii telefonice a comenzii, produsele ajung la noi in 24- 48 de ore. Repede, nu?  
      Produsele beneficiaza de o garantie de 30 de zile, perioada in care daca produsul are vreun defect sau nu corespunde asteptarilor dvs poate fi returnat pentrua fi inlocuit cu un alt produs sau pentru a primi banii inapoi. Costurile tur- retur sunt suportate de cumparamisim.ro.
      Toate acestea sunt argumente pentru a cumpara din acest magazin online. Pe cumparamisim.ro gasim cu totii lenjerii de pat pentru o noapte BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu